Pentru studenţii din anul II – IV, care vor urma un semestru / an universitar finalizat prin examene
ŞI
Pentru studenţii din anii terminali, care vor merge 3-5 luni şi vor studia pentru proiectul de diplomă/lucrare de disertaţie
1. Situaţie şcolară la zi şi pentru toţi anii anteriori de studiu efectuaţi, emisă de la facultate;
2. Curriculum Vitae (format Europass într-o limbă de circulaţie internaţională: EN/FR/DE);
3. Scrisoare de motivaţie adresată coordonatorului instituţional ERASMUS+ – prof.dr.ing. Gabriel JIGA (redactată într-o limbă de circulaţie internaţională: EN/FR/DE) și semnată de student;
4. Planul de activitate (se șterge/înlocuiește textul evidențiat cu galben!) pe care îl va urma la universitatea gazdă;
5. Confirmarea decanului (se șterge textul evidențiat cu galben!) cuprinzând recunoaşterea ulterioară a perioadei de studiu şi a rezultatelor obţinute (semnat de student, avizat de decan şi ştampila decanatului);
6. Cererea pentru aprobarea deplasării şi sprijinului financiar (se șterge textul evidențiat cu galben!) – semnată de toate persoanele menţionate în cerere, mai puţin de către rector;
7. Un document care să ateste cunoaşterea limbii ţării respective unde se va desfăşura mobilitatea sau a unei limbi de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană);
8. Scrisoare de acceptare (copie primită prin email) unde trebuie să fie scris clar numele studentului care a obţinut grantul de mobilitate, universitatea parteneră prin programul ERASMUS+ şi perioada de studiu;
9. Learning Agreement – before the mobility, completat în formă electronică (semnătură student; semnătură Responsabil ERASMUS+ facultate; semnătura instituţia parteneră). Ghid de completare aici: https://upb.ro/wp-content/uploads/2022/05/OUTGOING-student-OLA-3.0-GUIDE.pdf
Pentru doctoranzii care vor merge un semestru şi vor studia pentru teza de doctorat sau vor merge într-un program intensiv mixt (BIP)
1. Adeverinţă care atestă statutul de doctorand;
2. Curriculum Vitae (format Europass într-o limbă de circulaţie internaţională: EN/FR/DE);
3. Scrisoare de motivaţie adresată coordonatorului instituţional ERASMUS+ – prof.dr.ing. Gabriel JIGA (redactată într-o limbă de circulaţie internaţională: EN/FR/DE) și semnată de doctorand;
4. Planul de activitate semnat de coordonatorul de doctorat;
5. Confirmarea decanului/directorului de Școală Doctorală cuprinzând recunoaşterea ulterioară a perioadei de cercetare şi a rezultatelor obţinute (semnată de doctorand, avizat de decan + ştampila facultăţii);
6. Cererea pentru aprobarea deplasării şi sprijinului financiar (semnată de toate persoanele menţionate, mai puţin de către rector);
7. Un document care să ateste cunoaşterea limbii ţării respective unde se va desfăşura mobilitatea sau a unei limbi de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană);
8. Scrisoare de acceptare (copie primită prin email) unde trebuie să fie scris clar numele participantului care a obţinut grantul de mobilitate, universitatea parteneră prin programul ERASMUS+ şi perioada de studiu;
9. Learning Agreement – before the mobility, completat în formă electronică (semnătură student; semnătură Responsabil ERASMUS+ facultate; semnătura instituţia parteneră).
Pentru studenţii (Licență, Masterat) care au fost selectați pentru a participa într-un program intensiv mixt (BIP)
1. Situaţie şcolară la zi şi pentru toţi anii anteriori de studiu efectuaţi, emisă de la facultate;
2. Curriculum Vitae (format Europass într-o limbă de circulaţie internaţională: EN/FR/DE);
3. Scrisoare de motivaţie adresată coordonatorului instituţional ERASMUS+ – prof.dr.ing. Gabriel JIGA (redactată într-o limbă de circulaţie internaţională: EN/FR/DE) și semnată de student;
4. Planul de activitate (se șterge textul evidențiat cu galben!) pe care îl va urma la universitatea gazdă;
5. Confirmarea decanului (se șterge textul evidențiat cu galben!) cuprinzând recunoaşterea ulterioară a perioadei de studiu şi a rezultatelor obţinute (semnat de student, avizat de decan şi ştampila decanatului);
6. Cererea pentru aprobarea deplasării şi sprijinului financiar (se șterge textul evidențiat cu galben!) – semnată de toate persoanele menţionate în cerere, mai puţin de către rector;
7. Un document care să ateste cunoaşterea limbii ţării respective unde se va desfăşura mobilitatea sau a unei limbi de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană);
8. Scrisoare de acceptare (copie primită prin email) unde trebuie să fie scris clar numele studentului care a obţinut grantul de mobilitate, universitatea parteneră prin programul ERASMUS+ şi perioada de studiu;
9. Learning Agreement – short-term mobility, completat în formă electronică (semnătură student; semnătură Responsabil ERASMUS+ facultate; semnătura instituţia parteneră). Ghid de completare aici: https://upb.ro/wp-content/uploads/2022/05/OUTGOING-student-OLA-3.0-GUIDE.pdf