ALEGERI 2020 - 2024
31 octombrie 2019
Senatul UPB, reunit în ședința din data de 31 octombrie 2019, a validat alegerea ca Rector al Universității Politehnica din București, pentru mandatul 2020-2024, a domnului Mihnea Cosmin COSTOIU
Hotărâre Senat nr 539/31.10.2019– privind aprobarea Validării rezultatelor alegerii Rectorului Universității Politehnica din București, pentru legislatura 2020-2024
25 iulie 2019
Curriculum Vitae Mihnea Costoiu
Lista de lucrari Mihnea Costoiu
Program Managerial 2020-2024 Mihnea Costoiu
Referendum modalitate desemnare rector
26 aprilie 2019
Rezultatele referendumului din 22.04.2019 aprobate de Senat
21 martie 2019
04 mai 2022
Candidați înscriși la concursul organizat pentru ocuparea postului de DECAN al Facultății de Inginerie Mecanică și Mecatronică
Ș.l.dr.ing. TOMESCU Gheorghița |
Conf.dr.Ing GRĂMESCU Bogdan |
Curriculum Vitae | Curriculum Vitae |
Program Managerial | Program Managerial |
11 Aprilie 2022
5 februarie 2020
Rezultatele concursurilor pentru ocuparea funcției de decan la facultățile din UPB,
pentru mandatul 2020 – 2024
29 ianuarie 2020
Etapa a II-a – Centralizator cu candidaturile depuse pentru funcția de decan, mandatul 2020 – 2024
09 ianuarie 2020
09 ianuarie 2020
Centralizator cu candidaturile depuse pentru funcția de decan, mandatul 2020 – 2024
12 decembrie 2019
16 noiembrie 2018
Anunt privind alegerea noului decan al Facultatii de Transporturi
5 octombrie 2018
CALENDAR DESFĂȘURARE ALEGERI PARȚIALE ÎN UNELE FACULTATI
CALENDAR CONCURS DECAN – Facultatea Transporturi
03 martie 2020
CANDIDAȚII ÎNSCRIȘI PENTRU CONCURSUL PUBLIC PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE DIRECTOR AL CONSILIULUI STUDIILOR UNIVERSITARE DE DOCTORAT (CSUD), PENTRU MANDATUL 2020-2024
PROF. HORIA IOVU
04 decembrie 2023
Având în vedere calendarul aprobat pentru alegerile studențești și faptul că nu s-au înregistrat contestații, rezultatele publicate anterior, în data de 29.11.2023, devin rezultate finale.
29 noiembrie 2023
21 noiembrie 2023
Având în vedere calendarul alegerilor pentru reprezentanții studenților din Senatul UPB și Consiliile Facultăților, prezentăm procesul verbal încheiat în urma întâlnirii comisiei de validare a candidaturilor din data de 21 Noiembrie 2023.
PROCES VERBAL DE VALIDARE A CANDIDATURILOR
Candidații care au fost invalidați nu au avut dosarele de candidatură complete sau au candidat pe funcții în cadrul cărora nu există posturi vacante. Motivul pentru fiecare invalidare este prezentat în tabelul atașat procesului verbal.
13 noiembrie 2023
Alegeri pentru reprezentanții studenților din Centrul Universitar București în Senatul Universității și Consiliile Facultăților – depunerea candidaturilor va avea loc în perioada 15 – 19 Noiembrie.
Reprezentativitatea studenților în învățământul universitar este o componentă esențială în structurile de conducere. Studenții sunt parteneri decizionali, astfel alegerea unor reprezentanți și implicarea activă a lor în viața universității și facultății constituie un drept fundamental al acestora.
În data de 29 Noiembrie 2023, se organizează alegeri pentru reprezentanții studenților din Centrul Universitar București în Senatul Universității și Consiliile Facultăților, în incinta holului AN din clădirea Rectoratului, în intervalul 09:00-21:00.
Pentru funcţiile Student reprezentant în Consiliul Facultății și Student reprezentant în Senatul Universității îşi poate depune candidatura orice student, care conform legii în vigoare și Cartei Universității, este înmatriculat la una dintre cele 3 forme de învățământ: licență, masterat sau doctorat.
Un student poate candida doar la una din funcţiile de reprezentant în Consiliul Facultății sau reprezentant în Senatul Universității.
Nu au dreptul de a candida studenţii care:
- a) au fost sancţionaţi pentru abateri de la regulile de conduită academică;
- b) au fost exmatriculaţi şi nu au fost reînmatriculaţi în momentul depunerii candidaturilor;
- c) au statutul de angajaţi ai universităţii.
Formular de înscriere a candidaturilor va fi disponibil începând cu data de 15 Noiembrie 2023.
Calendarul alegerilor:
- Perioada depunerilor candidaturilor: ——————– 15-19 Noiembrie 2023
- Perioada validării candidaturilor: ————————– 20–21 Noiembrie 2023
- Afișarea pe site-ul UPB a candidaților declarați valizi pentru ocuparea funcției de student reprezentant: ———– 21 Noiembrie 2023
- Perioada de campanie electorală: ————————- 22 Noiembrie-28 Noiembrie 2023
- Ziua alegerilor: ————————————————– 29 Noiembrie 2023
- Data afișării rezultatelor pe site-ul UPB: —————— 30 Noiembrie 2023
- Perioada de contestații: ————————————— 1-3 Decembrie 2023
- Perioada rezolvării contestațiilor: ————————– 4–5 Decembrie 2023
- Data afișării rezultatelor finale pe site-ul UPB: – ——– 6 Decembrie 2023
Declaratie-eligiblitate-candidati-2023
Declaratie-GDPR-candidati-alegeri-2023
Locuri
09 decembrie 2022
Alegeri pentru reprezentanții studenților în Senatul Universității și Consiliile Facultăților 2022
24 februarie 2020
Având în vedere calendarul alegerilor pentru reprezentanții studenților din senat și consiliile facultăților, prezentăm procesul verbal încheiat în urma întâlnirii comisiei de validare a candidaturilor din data de 23 februarie 2020.
PROCES VERBAL DE VALIDARE A CANDIDATURILOR
Candidații care au fost declarați invalizi nu au avut dosarele de candidatură complete, sunt angajați ai Universității POLITEHNICA din București sau nu au întrunit numărul maxim de ani pentru funcția de reprezentant al studenților în consiliile facultăților sau în senatul universitar.
5 februarie 2020
CALENDARUL ALEGERILOR REPREZENTANȚILOR STUDENȚILOR DIN SENAT ȘI CONSILIILE FACULTĂȚILOR
Alegeri reprezentanți studenți în Senatul Universității și Consiliile Facultăților
Regulament de organizare si functionare al centrului de antreprenoriat studentesc