RA 1.1.1. o campanie de informare și constientizare realizată în rândul elevilor/absolvenților de liceu din promoțiile ultimilor doi ani școlari anteriori anului scolar în care au intrat în operațiune, care nu au promovat examenul de bacalaureat;
RA 1.1.2. 180 de elevi (ISCED 3-4) și absolvenți de liceu din promoțiile ultimilor doi ani școlari anteriori anului scolar în care au intrat în operațiune, care nu au promovat examenul de bacalaureat selectați în vederea participării la activitățile propuse prin proiect;
RA 1.1.3. 180 subvenții acordate GT elevi și absolvenți de liceu din promoțiile ultimilor doi ani școlari anteriori anului școlar în care au intrat în operațiune, care nu au promovat examenul de bacalaureat;
RA 1.1.4. 1 metodologie de menținere și monitorizare a GT;
RA 1.1.5. minim 16 Rapoarte de monitorizare.
RA 1.2.1. 180 planuri de sprijin individualizate pentru elevii /absolvenții de liceu din promoțiile ultimilor doi ani școlari anteriori anului școlar în care au intrat în operațiune, care nu au promovat examenul de bacalaureat din GT;
RA 1.2.2. 1 program remedial dezvoltat la nivelul proiectului în corelare cu nevoile educaționale identificate;
RA 1.2.3. 180 de elevi (ISCED 3-4) și absolvenți de liceu din promoțiile ultimilor doi ani școlari anteriori anului școlar în care au intrat în operațiune, care nu au promovat examenul de bacalaureat participanți la programul remedial dezvoltat prin proiect;
RA 1.2.4. 171 elevi și absolvenți de liceu din promoțiile ultimilor doi ani școlari anteriori anului școlar în care au intrat în operatiune, care nu au promovat examenul de bacalaureat rămași în sistemul de educație, care și-au îmbunătățit nivelul de educație ca urmare a participării la activitățile dezvoltate prin proiect;
RA 1.2.5. 180 de elevi (ISCED 3-4) și absolvenți de liceu din promoțiile ultimilor doi ani școlari anteriori anului școlar în care au intrat în operațiune, care nu au promovat examenul de bacalaureat participanți la activitatea de consiliere prin organizarea de ședințe de consiliere individuale/de grup cu privire la provocările psihologice și opțiunile de programe de studiu din mediul universitar;
RA 1.2.6. 1 chestionar de feedback elaborat și aplicat GT elevi și absolvenți de liceu din promoțiile ultimilor doi ani școlari anteriori anului școlar în care au intrat în operațiune, care nu au promovat examenul de bacalaureat;
RA 1.2.7. 1 raport de interpretare a chestionarelor de feedback aplicate GT elevi și absolvenți de liceu din promoțiile ultimilor doi ani școlari anteriori anului școlar în care au intrat în operațiune, care nu au promovat examenul de bacalaureat;
RA 1.2.8. 10 evenimente de tip măsuri active și constante de informare (prevenirea consumului de alcool și droguri, vizite ale elevilor în IIS, servicii suport studențești, promovarea programelor de studii universitare, vizite etc);
RA 1.2.9. 10 unități de învățământ preuniversitar informate cu privire la oferta educațională universitară.
RA 2.1.1. o campanie de informare și constientizare realizată în rândul studenților;
RA 2.1.2. 180 de studenți selectați în vederea participării la activitățile proiectului cu respectarea criteriilor de eligilibilitate din Ghidul Solicitantului-Condiții Specifice și conform Metodologiei de identificare și selectare a GT, atașată la cererea de finanțare;
RA 2.1.3. 180 subvenții acordate GT studenți;
RA 2.1.4. 1 metodologie de menținere și monitorizare a GT studenți;
RA 2.1.5. minim 16 Rapoarte de monitorizare.
RA 2.2.1. 1 fișă elaborată și aplicată studenților din GT, în vederea identificării nevoilor acestora cu scopul prevenirii abandonului universitar;
RA 2.2.2. 180 planuri de sprijin individualizate pentru studenții din GT;
RA 2.2.3. 1 program remedial dezvoltat la nivelul proiectului în corelare cu nevoile educaționale identificate;
RA 2.2.4. 180 de studenți (ISCED 6) participanți la programul remedial dezvoltat prin proiect;
RA 2.2.5. 171 studenți rămași în sistemul de educație sau care și-au îmbunătățit nivelul de educație ca urmare a participării la activitățile dezvoltate prin proiect;
RA 2.2.6. 180 de studenți (ISCED 6) participanți la activitatea de consiliere prin organizarea de ședințe de consiliere individuale/de grup cu privire la provocările psihologice și reducerea abandonului universitar;
RA 2.2.7. 1 chestionar de feedback final elaborat și aplicat GT studenți;
RA 2.2.8. 1 raport de interpretare a chestionarelor de feedback aplicate GT studenți;
RA 2.2.9. minim 5 acțiuni relevante destinate studenților din GT (prevenirea consumului de alcool și droguri, servicii de mentorat și consiliere vocațională, activități privind educația financiară, încurajarea voluntariatului etc).
RA 3.1.1. un ghid de consiliere (în format editabil, dar și ca material audio-video);
RA 3.1.2. o procedura în vederea pregătirii și susținerii procesului de admitere în ciclul de studii universitare de licență de către persoanele cu dizabilități;
RA 3.1.3. o infrastructură universitară de educație accesibilizată.