Direcția Achiziții din cadrul Universității Politehnica din București este organizată în structura Direcției Generale Administrativ Economică și are în componență următoarele subunități:

  • Serviciul Achiziții Produse, Lucrări și Servicii
  • Serviciul Contracte, Asistență Avizare și Legislație Achiziții Publice
  • Serviciul Valorificare Resurse
  • Serviciul Editura Politehnica
  • Biroul Depozit

02 septembrie 2019
Invitație de participare pentru achiziție de bunuri – AICI
(Invitatia de participare este insoțită si de Anexa  cu Termene si Conditii de Livrare)
– Specificatii tehnice  –  AICI
În acest sens, sunteti invitaţi să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru următoarele produse: CARTI
2 octombrie 2019
Invitație de participare pentru achiziție de bunuri – AICI
(Invitatia de participare este insoțită si de Anexa  cu Termene si Conditii de Livrare)
Pentru cele 3 loturi distincte – Lotul 1 – RECHIZITE, Lotul 2 – VIDEOPROIECTOR, Lotul 3 – MOBILIER
Specificatii tehnice – AICI
Achiziția de bunuri/ servicii, altele decât consultanța/ instruire pentru toate cele 3 loturi.
[u_heading animation_delay=”3″]Anunțuri de achiziție publică pentru contractări directe sau proceduri organizate conform unor norme internaționale[/u_heading]
[simple_tooltip content='numărul unic atribuit de Universitatea Politehnică din București anunțului de achiziție']ID Achizitie[/simple_tooltip][simple_tooltip content='data la care a fost publicat anunțul pe site-ul Universității Politehnica din București']Dată publicare anunț[/simple_tooltip][simple_tooltip content='scurtă descriere a obiectului contractului de achiziție']Denumire achiziție[/simple_tooltip][simple_tooltip content='tipul contractului de achiziție (produse sau servicii sau lucrări)']Tip contract[/simple_tooltip][simple_tooltip content='codul de clasificare a obiectului contractului de achiziție conform Vocabularului Comun privind Achizițiile Publice (CPV)']Cod CPV[/simple_tooltip][simple_tooltip content='valoarea estimată a contractului exprimată în Lei fără TVA']Valoare estimată[/simple_tooltip][simple_tooltip content='termenul limită până la care se pot primi oferte pentru anunțul de achiziție']Termen limită depunere oferte[/simple_tooltip][simple_tooltip content=' documentația de atribuire sau clarificările emise de către Universitatea Politehnica din București cu privire la achiziție']Documentație / clarificări la documentație[/simple_tooltip][simple_tooltip content='anunțul este activ (se primesc oferte pentru contractul respectiv) sau a devenit inactiv (termenul limită de depunere a ofertelor a expirat)']Anunț activ / inactiv[/simple_tooltip]
RISCMIN CO - AN I = 1019.11.2019Kit-uri pentru studentiKit-uri pentru studenti26.11.2019 ora 14:00Termeni si conditii
Formular de specificatii tehnice
ACTIV
RISCMIN CO - AN I = 4, 5, 6, 7, 819.11.2019Echipamente ITEchipamente IT26.11.2019 ora 14:00Termeni si conditii
Formular de specificatii tehnice
ACTIV
UPB 14.11.2019ServiciiServicii79952000-2 16,807,00 lei fără TVA21.11.2019 ora 14:00Anunt de participare
2.Documentatie de atribuire
Caiet de sarcini
ACTIV
RISCMIN CO - AN I = 4, 5, 6, 7, 807.11.2019Echipamente ITEchipamente IT14.11.2019Formular de specificatii tehnice
ROSE ISB - Termeni si conditii
INACTIV
RISCMIN CO - AN I = 1007.11.2019Kit-uri pentru studențiKit-uri pentru studenți14.11.2019Specificatii tehnice
Termeni si conditii
INACTIV
UPB22.10.2019
Servicii de organizare a Conferintei Danube Rector”s Conference (DRC)
Servicii79952000-2
35.429,81 lei fără TVA
29.10.2019 ora 14:00
1.Anunt de participare
2.Documentatie de atribuire
3.Caiet de sarcini
INACTIV
RISCMIN SCI - AN I = 222.10.2019Servicii transport GTServicii altele decat consultanta29.10.2019Specificatii tehnice
Termeni si conditii
INACTIV
RISCMIN SCI - AN I = 216.10.2019Servicii transport GTServicii altele decat consultanta23.10.2019ERATA ID Achizitie - RISCMIN SCI-AN1=2INACTIV
RISCMIN SCI - 116.10.2019CONSULTANT - StudentServicii de consultanta23.10.2019Invitatie de participare
Clarificări la documentație
Termeni de referinta
INACTIV
UPB14.10.2019Servicii de organizare a conferintelor din cadrul proiectului info. ingServicii79952000-238.000 lei fara TVA21.10.2019 ora 14:001.Anunt de participare
2.Documentatie de atribuire
3.Caiet de sarcini
INACTIV
UPB13.09.2019Servicii de cazareServicii55110000-4-Servicii de cazare hotel47.008,43 lei fara TVA20.09.2019, ora 12.001.Anunt de participare POCU
2.Documentatie de atribuire POCU
3.Caiet de sarcini POCU
INACTIV
UPB25.06.2019Servicii de organizare eveniment pentru Festivitatea de Absolvire Promotia de Ingineri 2019Servicii79952000-2 - Servicii pentru evenimente140.385,00 lei fara TVA02.07.2019 - ora 14:001. Anunt de participare
2. Documentatie de atribuire
3.Caiet de sarcini
INACTIV
UPB07.05.2019Servicii de organizare a Workshop-ului GCSP 2019Servicii 55520000-1 Servicii de catering33.713,40 lei fara TVA10.05.2019 - ora 141. Anunt de participare
2. Documentatie de atribuire
3.Caiet de sarcini
INACTIV
UPB 15.04.2019Servicii de cateringServicii55520000-1 - Servicii de catering652.500 lei fara TVA25.04.2019, ora 14:001. Anunt de participare
2. Documentatie de atribuire
4.Caiet de sarcini
INACTIV
UPB A.2-304.03.2019Servicii organizare a Reuniunii Grupului de Monitorizare a Procesului Bologna si a Adunarii Generale a Registrului European pentru asigurarea calității în învățământul superiorServicii79952000-2 Servicii pentru evenimente157.589,08 lei fără TVA12.03.2019, ora 14:001. Anunt de participare BFUG
2. Documentatie de atribuire BFUG
3. Clarificari la documentatia de atribuire BFUG
4.Caiet de sarcini BFUG
5.Anexa la caietul de sarcini BFUG
INACTIV
UPB A.2-202.11.2018Servicii de organizare a Conferintei nationale de promovare a mobilitatilor in invatamantul superior tehnicServicii79950000-8 Servicii de organizare de expozitii, de târguri si de congrese100458,00 lei fără TVA09.11.2018, ora 10:001.Anunt de participare Conferinta Mobilitati
2.Documentatie de atribuire Mobilitati
3.Caiet de sarcini
INACTIV
UPB A.2-128.09.2018Servicii de organizare a Adunării Generale a membrilor CESAERServicii79950000-8 Servicii de organizare de expozitii, de târguri si de congrese163.409,14 lei fără TVA05.10.2018, ora 14:001.Anunt de participare CESAER
2.Documentatie de atribuire CESAER
3.Caiet de sarcini CESAER
INACTIV
[ucaddon_uc_standard_footer icon_color=”#179bd7″ content_color=”#0b1218″ uc_items_data=”JTVCJTdCJTIydGl0bGUlMjIlM0ElMjJFbWFpbCUyMiUyQyUyMmljb24lMjIlM0ElMjJmYSUyMGZhLWVudmVsb3BlJTIyJTJDJTIyY29udGVudCUyMiUzQSUyMmFjaGl6aXRpaSU0MHVwYi5ybyUyMiU3RCUyQyU3QiUyMnRpdGxlJTIyJTNBJTIyVGVsZWZvbiUyMiUyQyUyMmljb24lMjIlM0ElMjJmYSUyMGZhLXBob25lJTIyJTJDJTIyY29udGVudCUyMiUzQSUyMiUyQjQwJTIwMjE0MDI5MjA1JTIyJTdEJTJDJTdCJTIydGl0bGUlMjIlM0ElMjJGYXglMjIlMkMlMjJpY29uJTIyJTNBJTIyZmElMjBmYS1mYXglMjIlMkMlMjJjb250ZW50JTIyJTNBJTIyJTJCNDAlMjAyMTQwMjkzNzIlMjIlN0QlNUQ=” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

Adresa: Splaiul Independentei nr. 313, clădirea Rectorat (R), etaj 1, birou 102 – 104, sector 6, București

[u_heading url=”http://www.e-licitatie.ro/” animation_delay=”3″]Toate anunțurile de participare și anunțurile publicitare se pot vizualiza la adresa www.e-licitatie.ro[/u_heading]