{"id":14645,"date":"2018-08-22T19:04:53","date_gmt":"2018-08-22T16:04:53","guid":{"rendered":"https:\/\/upb.ro\/regulations-and-reports\/"},"modified":"2018-08-22T19:07:04","modified_gmt":"2018-08-22T16:07:04","slug":"regulations-and-reports","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/upb.ro\/en\/regulations-and-reports\/","title":{"rendered":"Regulations and Reports"},"content":{"rendered":"
[vc_row][vc_column][vc_tta_tour style=”modern” shape=”square” color=”sky” active_section=”1″][vc_tta_section title=”General Regulations” tab_id=”1519130625957-d768ff5e-4768″][vc_column_text]1.Regulament de organizare si functionare<\/a><\/p>\n 2.Regulament Intern<\/a><\/p>\n 3 Regulament privind regimul actelor de studii in sistemul de invatamant superior – Ordin 6572014<\/a><\/p>\n 4 Instructiuni privind evidenta cadrelor didactice si a activitatilor de invatamant<\/a><\/p>\n 5 Regulament de organizarea \u015fi func\u0163ionare a Centrului de Resurse de Informare si Documentare (CRID) si de recunoastere a perioadelor de studii efectuate in strainatate5.<\/a><\/p>\n 6 Regulament privind accesul autovehiculelor si pietonilor in incinta UPB<\/a><\/p>\n 7 Regulament privind infiintarea si functionarea Centrelor de cercetare din cadrul UPB<\/a><\/p>\n 8 Regulament de organizare si functionare al centrului de antreprenoriat studentesc<\/a><\/p>\n 9 Regulament privind organizarea \u015fi func\u0163ionarea c\u0103minelor \u015fi cantinelor care apar\u0163in UPB 2012<\/a><\/p>\n 10 Metodologie privind selectia partenerilor privati pentru proiectele finalizate din fonduri structurale al caror beneficiar este UPB<\/a><\/p>\n 11 Ordin 6129-2016 privind standardele minimale necesare si obligatorii pentru conferirea titlurilor academice din invatamantul superior si a gradelor profesionale de cercetare12.\u00a0<\/a><\/p>\n [\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Strategic Documents” tab_id=”1531489239905-8224c567-7ea2″][vc_custom_heading text=”Chancellor Reports” font_container=”tag:h3|text_align:left|color:%2323557d” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]<\/p>\n Raport_Rector_2013<\/a><\/p>\n Raport_Rector_2012<\/a><\/p>\n Raport_Rector_2008-2012<\/a>[\/vc_column_text][vc_custom_heading text=”Operational Plan” font_container=”tag:h3|text_align:left|color:%2323557d” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]Planul operational 2015<\/a><\/p>\n Planul operational 2014<\/a><\/p>\n Planul operational 2013<\/a><\/p>\n Planul operational 2012<\/a>[\/vc_column_text][vc_custom_heading text=”Managerial Strategic Plan” font_container=”tag:h3|text_align:left|color:%2323557d” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]PLAN MANAGERIAL 2012-2016<\/a><\/p>\n PLAN STRATEGIC DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA 2016-2020<\/a>[\/vc_column_text][vc_custom_heading text=”UPB-ARACIS Report” font_container=”tag:h3|text_align:left|color:%2323557d” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]Raport-upb—aracis—2007<\/a>[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Students Regulations” tab_id=”1518948177828-8f0d2189-cf1c”][vc_column_text]Metodologie privind organizarea \u0219i desf\u0103\u0219urarea Programului Na\u021bional \u201dTabere studen\u021be\u0219ti 2018\u201d<\/strong><\/a><\/p>\n Regulament privind organizarea si desfasurare examenelor de finalizare a studiilor (examene de diploma, absolvire si disertatie) pentru anul univ 2017-2018<\/a><\/p>\n Regulament privind regimul actelor de studii in sistemul de invatamant superior<\/a><\/p>\n Regulament privind acordarea burselor pentru studentii de la studiile universitare de licenta si masterat<\/a><\/p>\n Regulament privind organizarea si desfasurare a procesului de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt universitar de licenta in UPB<\/a><\/p>\n Regulament privind organizarea si desfasurare a procesului de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt in cadrul Studiilor Universitare de Masterat din UPB<\/a><\/p>\n Regulament privind organizarea \u015fi desf\u0103\u015furarea studiilor universitare de doctorat in UPB<\/a><\/p>\n Master plan Campus Studentesc Regie 2020<\/a><\/p>\n Structura anului universitar 2017-2018<\/a><\/p>\n Taxe aferente anului universitar 2017-2018<\/a><\/p>\n [\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”CARTA UPB” tab_id=”1518948261811-ec8bb889-ecf8″][vc_column_text]CARTA UNIVERSITATII POLITEHNICA DIN BUCURESTI<\/a><\/p>\n [\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Financial accounting information” tab_id=”1518948273639-c82470c7-d906″][vc_column_text]1 Bilant 2016<\/a><\/p>\n 2 Bilant 2015<\/a><\/p>\n 3 Bilant 2014<\/a><\/p>\n 4 Bilant 2013<\/a><\/p>\n 5 Bilant 2012<\/a><\/p>\n 6 Bilant 2011<\/a><\/p>\n 7 Bilant 2010<\/a><\/p>\n 8 Bilant 2009<\/a><\/p>\n 9 Indicatori_2012-2014<\/a><\/p>\n 10 Certificat de Inregistrare Fiscala – CIF<\/a>[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Elections in UPB 2016-2020″ tab_id=”1518948287495-4ec46c58-b873″][vc_column_text]1 Regulamentul privind organizarea si desfasurarea alegerilor in UPB<\/a><\/p>\n 2 Regulament de desfasurare a alegerilor pentru reprezentantii studentilor din senat si consiliile facultatilor<\/a><\/p>\n 3 Regulament privind organizarea alegerilor conducerilor scolilor doctorale<\/a><\/p>\n 4 Metodologie privind organizarea si desfasurarea concursului public pentru functia de decan<\/a><\/p>\n 5 Metodologie de desfasurare a concursului pentru functia de director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) din cadrul IOSUD<\/a>desfasurarea alegerilor in UPB<\/a><\/p>\n 6 Decizie rector privind alegerile comitetelor studentesti din caminele UPB<\/a><\/p>\n [\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Useful Forms” tab_id=”1519120123394-d487070e-ddcf”][vc_column_text]<\/p>\n Formular deplasare interna<\/a><\/p>\n – documente ce trebuiesc prezentate la efectuarea decontului<\/p>\n Formular – DISPOZITIE DE INCASARE<\/a><\/p>\n Formular – DECONT DE CHELTUIELI<\/a><\/p>\n Regulament<\/a>\u00a0privind deplasarile in strainatate<\/p>\n -1- Formular deplasare externa –\u00a0personal din catedre<\/a><\/p>\n -2- Formular deplasare externa –\u00a0personal din Directii, Servicii si Birouri ale UPB<\/a><\/p>\n -3-\u00a0<\/em>Formular deplasare externa –\u00a0Studen\u0163i, masteranzi, doctoranzi cu frecven\u0163\u0103 la UPB<\/a><\/p>\n –<\/em>4–\u00a0<\/em>Formular deplasare externa –\u00a0Personal angajat pe perioad\u0103 determinat\u0103 la UPB<\/a><\/p>\n Not\u0103<\/em> Formular – DECONT DE CHELTUIELI<\/a>\u00a0– Pentru deplasari externe<\/p>\n Alte tipuri de reglementari<\/strong><\/p>\n Norme metodologice privind acordarea salariului de merit<\/a><\/p>\n UPB – Operator de date cu caracter personal<\/a>[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Procedures” tab_id=”1519121463380-6df6d71a-4836″][vc_column_text]Programul de dezvoltare a sistemului de control intern\/managerial al UPB<\/a><\/p>\n Procedura de sistem privind functionarea Comisiei de monitorizare<\/a><\/p>\n Procedura de sistem privind arhivarea documentelor<\/a><\/p>\n Registrul unic al procedurilor de sistem implementate la nivelul UPB<\/a><\/p>\n Registrul unic al procedurilor operationale implementate la nivelul UPB<\/a><\/p>\n Procedura pentru ini\u0163ierea, aprobarea, monitorizarea \u015fi evaluarea periodic\u0103 a programelor de studii<\/a><\/p>\n Procedura pentru evaluarea \u0219i analiza disciplinelor din planurile de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt<\/a><\/p>\n Procedura evaluarea satisfactiei<\/a><\/p>\n Proceduri\u00a0DMACS – SEGMCP\u00a0<\/strong><\/p>\n 1. Procedura operationala privind strategia de control la nivelul SEGMCP<\/a><\/p>\n 2. Procedura de sistem privind gestiunea contractelor de cercetare<\/a><\/p>\n 3. Procedura operationala privind plata partenerilor<\/a><\/p>\n 4. Procedura operationala privind intocmirea registrului rezultatelor cercetarii<\/a><\/p>\n Proceduri\u00a0DIRU\u00a0<\/strong><\/p>\n 1. Procedura privind ocuparea posturilor vacante<\/a><\/p>\n 2. Procedura promovare<\/a><\/p>\n 3. ELABORAREA, APROBAREA \u0218I MODIFICAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE \u0218I FUNC\u021aIONARE AL UNIVERSIT\u0102\u021aII POLITEHNICA BUCURE\u0218TI<\/a><\/p>\n 4. ELABORAREA, ACTUALIZAREA \u0218I APROBAREA FI\u0218ELOR DE POST<\/a><\/p>\n 5. REGULAMENT DE ORGANIZARE \u015eI FUNC\u0162IONARE<\/a><\/p>\n Proceduri\u00a0DIRECTIA FINANCIAR CONTABILA (DFC)<\/strong><\/p>\n Regulamentul privind organizarea si functionarea Directiei Financiar Contabile<\/a><\/p>\n Procedura de desemnare a autoritatii, ierarhiilor de autorizare, de limitare a autoritatii si a relatiilor de raportare in cadrul DFC<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind sistemul opera\u0163ional de luarea deciziilor \u00een cadrul Direc\u0163iei Financiar-Contabile<\/a><\/p>\n Planul strategic privind obiectivele specifice si activitatile intreprinse in vederea realizari lor in cadrul DFC<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind decontarea cheltuielilor de delegare \u00een alt\u0103 localitate precum \u015fi \u00een cazul deplas\u0103rii \u00een cadrul localit\u0103\u0163ii<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind decontarea drepturilor b\u0103ne\u015fti \u00een perioada deplas\u0103rii \u00een str\u0103in\u0103tate<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind transferul de active fixe \u015fi obiecte de inventar \u00eentre UPB \u015fi alte institu\u0163ii publice<\/a><\/p>\n Plan strategic de luare si implementare decizii in cadrul Directiei Financiar-Contabile<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind \u00eenregistrarea intr\u0103rilor \u015fi ie\u015firilor de bunuri din patrimoniu UPB<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind \u00eentocmirea registrului de cas\u0103 precum \u015fi a altor documente de \u00eencasare \u015fi plata \u00een numerar<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind elaborarea proiectului de buget de venituri \u015fi cheltuieli al UPB<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind efectuarea opera\u0163iunilor de \u00eencas\u0103ri \u015fi pl\u0103\u0163i \u00een numerar prin casieria UPB<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind eviden\u0163a mijloacelor fixe la locurile de utilizare \u015fi_sau p\u0103strare \u00een UPB<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind sponsorizarea \u00een UPB<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind gestionarea \u015fi r\u0103spunderea \u00een leg\u0103tur\u0103 cu gestionarea bunurilor<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind circuitul documentelor \u00een cadrul Direc\u0163iei Financiar- Contabile<\/a><\/p>\n Lista functiilor sensibile in cadrul Directiei Financiar-Contabile<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind Func\u0163iile sensibile \u00een cadrul Direc\u0163iei Financiar- Contabile<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind eliberarea din magazie a materialelor pentru consum \u00een cadrul UPB<\/a><\/p>\n Procedura opera\u0163ional\u0103 privind transferul de active fixe \u015fi obiecte de inventar \u00eentre Universitatea Politehnica din Bucure\u0219ti \u0219i alte institu\u021bii publice<\/a>[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Legislation” tab_id=”1519136675947-9d832154-483f”][vc_column_text]<\/p>\n Decizie 79\/18.03.2008 – lista documente de interes public UPB<\/a><\/p>\n UPB – Operator de date cu caracter personal sub nr.3291<\/a><\/p>\n HOTARAREA nr 749 \/ 24.06.2009<\/a><\/p>\n METODOLOGIE PRIVIND SELEC\u0162IA PARTENERILOR PRIVA\u0162I PENTRU PROIECTELE FINAN\u0162ATE DIN FONDURI STRUCTURALE AL C\u0102ROR BENEFICIAR ESTE UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURE\u015eTI<\/a><\/p>\n [\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Senate Rulings” tab_id=”1531489790768-9920f142-1778″][vc_column_text]Hot\u0103r\u00e2re privind aprobarea Instruc\u021biunilor privind eviden\u021ba cadrelor didactice \u0219i a activit\u0103\u021bilor procesului de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt<\/a><\/p>\n Hot\u0103r\u00e2re privind aprobarea men\u021binerii calit\u0103\u021bii de titular \u00een anul universitar 2018-2019 a cadrelor didactice, la \u00eemplinirea v\u00e2rstei de 65 de ani<\/a><\/p>\nDocumente utile in cazul deplasarilor interne<\/strong><\/h4>\n
\nDocumente utile in cazul deplasarilor in strainatate<\/strong><\/h4>\n
\n(1) Crerea se redacteaz\u0103 pe o pagin\u0103!<\/em>
\n(2) Pe cerere, o aceea\u015fi persoan\u0103 semneaz\u0103 o singur\u0103 dat\u0103, respectiv, ca solicitant sau ca director etc.<\/em>
\n(3) In cazul \u00een care se solicit\u0103 deplasare cu autoturismul propriu se vor anexa la cerere:<\/em>
\nNot\u0103 justificativ\u0103 pentru costuri mai reduse decat cu avionul;<\/em>
\n2 oferte pentru bilete de avion de la agen\u0163iile de turism care lucreaz\u0103 cu UPB (Direc\u0163ia Achizi\u0163ii)<\/em><\/p>\n
\n
\n
\n
\nActe normative care reglementeaza infiintarea, organizarea si functionarea Universitatii Politehnica Bucuresti:<\/strong><\/h4>\n
\n